Saturday, June 20, 2009

Next Book.

Emm..petang tadi baru habis baca buku Mikhail..mmg best ceritanya..cerita tentang pembunuh bersiri yg di manipulate ingatannya..suggest u all baca this book. Di dalamnya ada kisah jenayah..and a bit kisah cinta. Mikhail bukan hanya nama...nak tau siapa mikhail and aper misterinya..bacalah..hehhehehe...



Next book cadang nak baca Satu Janji..juga dari Ramlee Awang murshid. Buku ni dah lama beli untuk koleksi tapi tak baca2 lagi..maseh ader 3 or 4 buku dalam simpanan yg belum dibaca.

Book Description:
Balas dendam, pencarian keluarga kandung, keadilan, kasih sebuah percintaan, air mata dan kesetiaan seorang lelaki yang bernama suami, adalah satu janji yang melingkari hidup Luqman.
Tragedi pembunuhan ayah Luqman, telah membuka satu rahsia yang menjadi hijab jalur pengkhianatan. Pada ketika inilah Luqman menemui Adelia Mustapha. Kasih dan cinta Luqman, rupa-rupanya menjadi racun berbisa di hati Adelia.
Janji yang begitu teguh di hati Luqman akhirnya membawa musibah. Dengan segala kudrat, Luqman berusaha bangkit untuk menggapai janjinya semula. Dan di hadapannya ada seseorang yang telah menghulurkan tangan untuk membantu Luqman melaksanakan satu janji yang pernah terungkai.

No comments: